1. Start
  2. /
  3. Polityka prywatności

Polityka prywatności

Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych

 

  1. Dlaczego Kancelaria przetwarza dane osobowe Klienta?

Kancelaria przetwarza dane osobowe Klienta, ponieważ jest to niezbędne do wykonania i udokumentowania świadczonych usług.

  1. Administrator danych osobowych Klienta

Administratorem danych osobowych Klienta jest Kancelaria.

  1. Dobrowolność zgody na przetwarzanie danych.

Każdy klient ma pełne i nieograniczone prawo do decydowania o ujawnieniu swoich danych osobowych. Ujawnienie danych osobowych Kancelarii jest całkowicie dobrowolne. Klient przyjmuje do wiadomości, że dla wykonania usługi Kancelaria potrzebuje uzyskać danych osobowych od swoich klientów. Z tego też względu, Spółka ma prawo odmówić zawarcia lub wykonania usługi, jeśli Klient nie zgadza się na podanie potrzebnych danych osobowych.

  1. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych Klienta.

Kancelaria przetwarza dane osobowe Klienta w następujących celach:

  • w celu zawarcia umowy na podstawie zainteresowania ofertą Kancelarii (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • w celu wykonania i rozliczenia umowy zawartej między Klientem a (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • w celach analitycznych, np.: doboru usług do potrzeb klientów; optymalizacji usług na podstawie uwag klientów na ich temat, co jest prawnie uzasadnionym interesem Kancelarii (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem Kancelarii (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • w celu utrzymywania bieżącego kontaktu pod podanym przez Klienta adresem pocztowym, numerem telefonu czy adresem e-mail, po to, aby np. potwierdzić lub odwołać termin spotkania, poinformować o konieczności przygotowania dokumentów czy poinformować o zdarzeniach w prowadzonych sprawach, co jest prawnie uzasadnionym interesem Kancelarii (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • w celu weryfikacji czy przy wykonywaniu usługi nie wystąpi konflikt interesów pomiędzy Klientem a innym klientem Kancelarii, co jest prawnie uzasadnionym interesem Kancelarii (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa upadłościowego, prawa restrukturyzacyjnego oraz ustawy o licencji doradcy restrukturyzacyjnego);
  • w celu utrzymania relacji z klientami, co jest prawnie uzasadnionym interesem Kancelarii (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  1. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Nadzorcę

Kancelaria będzie przetwarzać dane osobowe o których Klient powie osobiście lub które będą zawarte w dokumentach które zostały udostępnione Kancelarii w celu wykonania usługi. W zależności od rodzaju usługi i specyfiki danej sprawy, mogą to być w szczególności takie dane osobowe Klienta, jak:

  • imiona i nazwisko;
  • stan cywilny;
  • data i miejsce urodzenia;
  • adres miejsca zamieszkania lub miejsca wykonywania działalności gospodarczej, adres do korespondencji;
  • dane dotyczące środków porozumiewania się na odległość takie jak adres poczty elektronicznej, numer telefonu, nazwa użytkownika Skype;
  • informacje o stanie/sytuacji rodzinnej;
  • informacje o stanie majątkowym;
  • informacje o przebiegu pracy zawodowej;
  • aktualne zatrudnienie;
  • informacje o zawartych umowach oraz ugodach;
  • posiadane zezwolenia;
  • finansowe dane identyfikujące takie jak w szczególności (NIP, REGON, PESEL);
  • informacje o zobowiązaniach oraz wydatkach;
  • informacje o zaciągniętych zobowiązaniach (takich jak pożyczki, hipoteki, linie kredytowe);
  • informacje o wypłacalności;
  • numer klienta nadawany przy prowadzeniu sprawy;
  1. Zasady przekazywania danych osobowych innym podmiotom.

Kancelaria chroni dane osobowe i nie ujawnia ich nikomu, za wyjątkiem:

  • doradców ekonomicznych, kancelarii prawnych, analityków oraz prawników i współpracowników Kancelarii, którzy mają dostęp do danych, aby móc wykonywać przedmiot zawartych umów oraz obowiązki Kancelarii wynikające z prowadzonej działalności;
  • podmiotom współpracującym ze Kancelarii w celu realizacji zawartej umowy oraz innych czynności związanych z działalnością Spółki, w szczególności: podmiotowi prowadzącemu księgowość, firmie informatycznej oraz firmie świadczącej usługę archiwizacji danych, jak również podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
  • Klient może w każdej chwili dowiedzieć się o podmiotach które przetwarzają jego dane osobowe pod adresem odo@kpr-restrukturyzacja.pl
  1. Okres przechowywania danych osobowych Klienta.

Kancelaria będzie przetwarzać dane osobowe Klienta przez cały okres obowiązywania umowy oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń z niej wynikających, w tym roszczeń podatkowych, oraz w celu wykluczenia potencjalnego konfliktu interesów pomiędzy Klientem a innym podmiotem korzystającym z usług Kancelarii – jednakże nie dłużej niż przez 20 lat od zakończenia realizacji umowy.

  1. Prawo dostępu do danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania lub ich usunięcia.

Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Klient ma prawo do przenoszenia danych osobowych – taka możliwość jest będzie dostępną po zgłoszeniu Kancelarii takiego żądania, w tym celu Klient zgłasza swój wniosek pod adresem odo@kpr-restrukturyzacja.pl w innej formie umożliwiającej udokumentowanie zgłoszenia.

  1. Prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przy ul. Stawki 2 (00-193) Warszawa.

  1. Informacja o przekazywaniu danych za granicę.

Kancelaria nie przekazuje danych Klienta poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. obszar obejmujący kraje Unii Europejskiej, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

  1. Prawo do dodatkowych informacji.

Na życzenie Klienta, Kancelaria przekaże mu wszelkie dodatkowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Kancelarii w tym celu Klient jest proszony o wniosek wysłany na adres siedziby Kancelarii lub za wysłany za pomocą email na adres: odo@kpr-restrukturyzacja.pl 

    Rozpoczęcie restrukturyzacji i zatrzymanie egzekucji komorniczej nawet w 2 dni. Wypełnij formularz kontaktowy.

    Prowadzisz firmę lub spółkę i borykasz się z problemami finansowymi? Rozwiązaniem może okazać się restrukturyzacja! Skontaktuj się z nami - możesz zredukować swój dług nawet o 50%!

      Zredukuj zadłużenie swojej firmy o 50%

      Rozpoczniemy restrukturyzację i wstrzymamy egzekucję komorniczą w ciągu 2 dni. Wypełnij krótki formularz:

      Rodzaj działalności
      Kwota zadłużenia

      Zostaw kontakt

      Imię*
      Numer telefonu*
      Adres e-mail*

      close-link

        Zredukuj zadłużenie swojej firmy o 50%

        Rozpoczniemy restrukturyzację i wstrzymamy egzekucję komorniczą w ciągu 2 dni. Wypełnij krótki formularz:

        Rodzaj działalności
        Kwota zadłużenia

        Zostaw kontakt

        Imię*
        Numer telefonu*
        Adres e-mail*

        close-link