Historia sukcesu – Klient działający w branży
transportowej
Opis sytuacji finansowej Klienta:
- Spółka z o.o. z ugruntowaną pozycją na rynku budowlanym specjalizująca się w konstrukcjach stalowych, posiadająca szereg certyfikatów jakości oraz stałych kontrahentów.
- Zobowiązania przedsiębiorcy narastały sukcesywnie w związku z pogłębiającym
się kryzysem w branży transportowej oraz niewypłacalnością jego kontrahentów. - Przedsiębiorca był zagrożony wypowiedzeniem kluczowych umów w postaci leasingów oraz kredytów.
- W momencie otwarcia postępowania wielu wierzycieli handlowych Klienta dostarczyło mu przedsądowe wezwania do zapłaty.
Data otwarcia postępowania:
17.08.2023 r.
Data zawarcia układu na zgromadzeniu wierzycieli:
10.11.2023 r.
Sygnatura postępowania:
TR1T/GRz-nu/26/2023
Liczba wierzycieli biorących udział w postępowaniu:
10 wierzycieli zgrupowanych w 5 grup, wyodrębnionych wg kryteriumpodmiotowego oraz wysokości wierzytelności.
Suma wierzytelności na dzień otwarcia postępowania:
1 209 118,98 zł
Suma rat i kosztów miesięcznych przed postępowaniem:
432 005,70 zł
Suma wszystkich umorzeń w saldzie zadłużenia:
46 000 zł
Progresywna rata układowa po restrukturyzacji:
7 000 zł – 14 000 zł
Zastosowane rozwiązania prawne:
POSTĘPOWANIE O ZATWIERDZENIE UKŁADU
Korzyści Klienta:
- Ochrona przed wypowiedzeniem umów leasingowych i kredytowych.
- Zawarcie układu z wierzycielami w ciągu 3 miesięcy od daty otwarcia restrukturyzacji.
- Rozłożenie spłaty zobowiązań Klienta na 73 miesiące.
- Przedsiębiorca posiada prawomocne postanowienie Sądu o zatwierdzeniu układu.
Zapraszamy do współpracy
Postępowanie restrukturyzacyjne odpowiedzią na Twoje problemy