Historia sukcesu – Klient działający w branży
transportowej
Opis sytuacji finansowej Klienta:
Klient prowadził jednoosobową działalność gospodarczą świadczącą usługi transportu drogowego towarów na terenie Unii Europejskiej.
- Główną przyczyną problemów finansowych była znaczna podwyżka cen oleju napędowego. Przekładając to na bieżącą działalność Klienta był to wzrost o ok. 18 000 zł.
- Klient odczuł znaczną podwyżkę stóp procentowych kredytów zaciągniętych na rozwój floty oraz wyposażenia.
- Przedsiębiorca był zagrożony wypowiedzeniem kluczowych umów leasingowych oraz kredytów.
- Z powodu problemów finansowych Klientowi groziło wypowiedzenie umów jego pracownikom.
Data otwarcia postępowania:
03.11.2022 r.
Data zawarcia układu na zgromadzeniu wierzycieli:
31.01.2023 r.
Sygnatura postępowania:
KO1K/GRz-nu/20/2022
Liczba wierzycieli biorących udział w postępowaniu:
9 wierzycieli zgrupowanych w 3 grupy, pogrupowanych według kryterium podmiotowym i wysokości wierzytelności.
Suma wierzytelności na dzień otwarcia postępowania:
1 218 524, 34 zł
Suma rat i kosztów miesięcznych przed postępowaniem:
19 400,00 zł
Suma wszystkich umorzeń w saldzie zadłużenia:
513 000,00 zł
Progresywna rata układowa po restrukturyzacji:
5 000 zł – 12 000 zł
Zastosowane rozwiązania prawne:
POSTĘPOWANIE O ZATWIERDZENIE UKŁADU
Korzyści Klienta:
- Dogodne rozłożenie zobowiązań Klienta na 78 rat.
- Klient został objęty natychmiastową ochroną przed wypowiedzeniem umów kredytowych.
- Dzięki szybkiemu zawarciu układu od daty otwarcia postępowania (3 miesiące) Klient mógł w pełni skupić się na rozwoju swojej działalności.
- Układ został zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu.
- Obecnie Klient sumiennie wykonuje zobowiązania wynikające z zatwierdzonego układu.
Zapraszamy do współpracy
Postępowanie restrukturyzacyjne odpowiedzią na Twoje problemy