Historia sukcesu – Klient działający w branży
transportowej
Opis sytuacji finansowej Klienta:
Klient prowadzący działalność gospodarczą w branży transportowej, zajmujący się dodatkowo jazdami testowymi dla polskich producentów specjalistycznych zabudów ciężarowych.
- W związku ze znacznym wzrostem cen paliwa oraz załamaniem w branży przedsiębiorca utracił płynność finansową.
- Klient borykał się z zajęciami rachunków bankowych w związku z zaległościami wobec podmiotów publicznoprawnych oraz zakładów
ubezpieczeń. - Przedsiębiorca był zagrożony wypowiedzeniem kluczowych umów w postaci leasingów oraz kredytów.
- W odpowiedzi na problemy przedsiębiorca podjął wewnętrzne działania – zredukował zatrudnienie oraz zreorganizował strukturę współpracy.
Data otwarcia postępowania:
24.05.2023 r.
Data zawarcia układu na zgromadzeniu wierzycieli:
23.08.2023 r.
Sygnatura postępowania:
WA1M/GRz-nu/193/2023
Liczba wierzycieli biorących udział w postępowaniu:
5 wierzycieli zgrupowanych w 3 grupach, wyodrębnionych wg kryterium zabezpieczenia i wartości wierzytelności.
Suma wierzytelności na dzień otwarcia postępowania:
338 998,88 zł
Suma rat i kosztów miesięcznych przed postępowaniem:
35 270,00 zł
Suma wszystkich umorzeń w saldzie zadłużenia:
41 392,43 zł
Progresywna rata układowa po restrukturyzacji:
14 051,09 zł – 11 726,67 zł
Zastosowane rozwiązania prawne:
POSTĘPOWANIE O ZATWIERDZENIE UKŁADU
Korzyści Klienta:
- Natychmiastowe wstrzymanie egzekucji i uwolnienie rachunków bankowych.
- Rozłożenie ciążących na Kliencie zobowiązań na dogodne raty ustalone z wierzycielami.
- Szybkie zawarcie układu od momentu otwarcia postępowania (niecałe 3 miesiące).
- Dzięki zawarciu układu Klient mógł skupić się na dalszym prowadzeniu działalności i skorzystać na wzrostowych tendencjach na rynku transportowym.
- Układ został prawomocnie zatwierdzony przez sąd.
Zapraszamy do współpracy
Postępowanie restrukturyzacyjne odpowiedzią na Twoje problemy